Millest mäng koosneb?
- mängujuhend
- 2 siili + 2 põrsa mängualust (mõlemale mängijale üks samasugune leht)
Mida on lisaks vaja?
- prinditud faili puhul pliiatsit
- mängu korduvaks kasutamiseks lamineeritud mängulehed ja marker (mitte veekindel), niiske lapp/paberrätik (soovituslik puhastamiseks kasutada des-vahendit).
Mängu käik: mängijad valivad samasugused mängualused – kas põrsa või siili piltidega. Seejärel määratakse, kes on arvaja. Arvaja märgib mängualusele enda valitud looma numbri ning teine mängija hakkab küsimuste abil ära arvama vastasmängija poolt välja valitud looma.
Näiteks: kas sinu põrsal on sinine lips? kas sinu põrsal on saapad? jne.
Valede loomade välistamiseks võib arvaja need maha tõmmata. Ka vastasmängija võib vastamisel kasutada täislauseid, nt: ei, minu siilil pole kollast lipsu. Mäng kestab, kuni mängijad on ära arvanud vastasmängija poolt valitud looma numbri.