Mäng sisaldab:
- mängujuhend
- lauseskeemi alus
- 18 tegija pilti
- 12 tegevuse pilti
- 66 sihitise/määruse pilti
- 4 olupilti
Mängu kasutamise raskusastet on võimalik varieerida.
Mõned näited:
Eesmärk: Laps moodustab lauseskeemile toetudes (vähelaiendatud) lihtlause.
A+Ö+S – Jänes sööb porgandit.
A+Ö+(koha)M – Tüdruk hüppab diivanil. Karu magab urus.
Lihtsam variant: Laps moodustab konkreetse tegusõnaga ühe muutujaga lauseid.
Poiss sööb õuna/saia/leiba/ploomi.
Keerulisem variant: Vaadelge lapsega olupilte (tuba, kohvik, mets, söögilaud) ja moodustage iga pildil kujutatud tegelase kohta lause (mida keegi teeb?).
NB! Osa piltidest on jaotatud käändelõpu variantide järgi, et lauses konkreetse käändelõpu variandi kasutamise kujundamine pisut lihtsamaks teha.